View Single Post
Hei freaks
Jeg har ett spørsmål angående noe jeg har hørt av flere i den virkelige verden og her inne på forumet.
Det blir nemlig sagt at ei bønne som ligger godt innpakka liksom skal bli noe bedre over tid?
Har selv hatt bønner liggende en stund, men ingen som har forandret seg merkverdig eller blitt bedre. Ikke glem at hvis man er innrøyka vil det føles bedre å finne igjen ei gammal bønne

Er det noen av de som virkelig mener dette, som har noen kilder eller noe interessant å komme med, annet enn at de blei "dritskække en gang", eller "syntes den så anerledes ut". F.eks før og etter bilde, en artikkel eller noe annet enn synsing? Sier ikke at jeg ikke er åpen for at alt er mulig i denne rare verden, men at bønna blir bedre over tid trenger jeg nesten en liten diskusjon på om jeg skal ende opp med å tro noe slikt. Det gir jo ikke mening i mitt hode, uansett om whiskey blir lagra på tønner, forandrer farge og smak, blir den ikke sterkere av den grunn. Kanskje ikke beste sammenligning men dere skjønner poenget mitt?

Kjør på, takk på forhånd!