View Single Post
Hoi! Lurer på om noen her inne følger med på "defamation"-rettssaken mellom Johnny Depp og Amber Heard om dagen. De som har fulgt med har sikkert lagt merke til at flertallet (ser hvertfall slik ut for meg) heier på Johnny da Amber Heard kun ser ut til å spille et offer og overdriver grassalt mye. Ho viser visstnok tegn til personlighetsforstyrrelser i følge ei psykiater som har vitnet i saken, som igjen så ut til å stemme bra ut fra slik ho oppførte seg nå siste dag før ferien.

Personlig så ser jeg ikke på Johnny som noen stor "saint" da det er tydelig at han sliter/har slitt med rusproblemer og mest sannsynlig har latt sinne styre fra tid til annen - men det betyr ikke nødvendigvis at han har vært fysisk voldelig mot Amber. Tenker at han muligens kan ha tydd til verbal/psykisk vold. Ut fra bevisene som er blitt dratt frem så langt så virker det som at Amber "gaslighter" de private situasjonene mellom de to noe veldig og forsøker å terge JD slik at han skal gjøre noe mer drastisk som ho kan bruke mot han, mens han kun forsøker å komme seg unna opphetede situasjoner så fort som mulig (det er jo dette man hører gjennom opptak fra Johnny hvertfall, og det er vanskelig å si hva som kan ha skjedd i andre situasjoner som ikke er blitt tatt opp).

Er ikke ofte jeg setter meg inn i saker som dette, men da dette er blitt tatt opp i så mange internasjonale medier i det siste og jeg personlig fant det interessant så ville jeg forsøke å ta det opp her for å se hva folk eventuelt mener om saken.