View Single Post
Bestilte Phenibut forrige uke, venter fortsatt på at pakken skal komme gjennom. Bestilte med DHL express fordi jeg var gira på å få det innen en uke og ikke innen en måned - noe som kan ha vist å straffe seg, da den har ligget hos tollvesenet siden kl. 06 i går (mandag 08.05).
Står for øvrig nå at "Sendingen er klarert fra tollvesenet" og "Med mindre det er tilleggsinspeksjoner av andre instanser eller myndigheter, så vil sendingen bli levert som normalt." så krysser fingra for at alt sammen kommer gjennom!

Uansett, selv hadde jeg tenkt til å bruke Phenibut for bedret søvn, særlig for å sove gjennom hele natta når jeg kutter ut cannabis. Jeg ser jo nå at det tydeligvis ikke er noe man kan bruke hver dag, selv i små doser?

Jeg har også lest at det har positive effekter på HGH, altså veksthormoner, noe jeg tenkte kunne vært fordelaktig ifb. med styrketrening.
Derfor har jeg også bestilt L-Glutamine i samme slengen. Kan disse to brukes om hverandre? Siden de påvirker visstnok de samme reseptorene og slik?


Har googlet "not another phenibut" og funnet mange skrekkhistorier. Men et fellestrekk for de historiene er at folk brukte det i store mengder og ikke minst hver dag. Det har jeg ikke noe behov, og skal nok klare å holde meg god for uansett hva effektene er.

Allikevel lurer jeg på om noen har lyst til å gi meg en liten veiledning på hvordan jeg bør bruke det og ikke minst doseringene?