Tråd: Groguide
View Single Post
Herbman:

Linkene dine funker ikke, men jeg tror jeg fant frem til det du tenkte å bestille. Du lenker til en sirkulasjonsvifte, men burde også ha en kanalvifte og kullfilter. Gode og rimelige kanalvifter finner du i forskjellige størrelser og effekt bl.a hos Clas Ohlson. Kullfilter finner du på cropshop.

HPS-lampen ser fin ut, men du burde bruke en MH-pære under veg-fasen.

Flora-serien er veldig gode produkter. Du finner de imidlertid rimeligere andre steder. Nå har ikke jeg erfaring med de andre produktene i samme pakke, så jeg hadde heller gått for 5-liters dunker med alle tre delene (gro, bloom, micro) i tillegg til ripen. For næring går det mye av, men her må du jo se på hvor lenge du skal holde på. 1 L av alle produktene holder for 4 planter.

Når det gjelder pH tester, så kan du droppe den dyre måleren, og eventuelt gå for pH Test-kit. Jeg har prøvd begge deler og opplevde problemer med meteret. Sistnevnte fungerer alltid.

Ellers ser det greit ut, men jeg er kanskje litt skeptisk til om du får plass til 4 planter i det skapet.

Forøvrig så kan jeg jo opplyse om at Cropshop setter "Cropshop" som avsender på alt de sender ut. Jeg bestilte iallefall "hjem-på-døren" og postmannen som kom å leverte dette ønsket meg lykke til med prosjektet. Cropshop svarer heller ikke på epost som gjelder reklamasjon.

Lykke til!
Sist endret av caperno; 23. oktober 2012 kl. 07:16.