View Single Post
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Helvete for en uforbedrelig kronidiot jeg er Klarer ikke skjemmes over det lenger, blir bare så dumt disse 'episodene' mine

Merker at denne gang så trivdes jeg ikke noe særlig mens det stod på heller. Må komme meg på trening slutte å Være definisjonen på en idiot (ihht einstein).

Rakk akkurat lar, takk gud for det. Skal tvinge meg på trening litt senere, og når jeg er hjemme igjen skal jeg gi dere en oppsummering av hva jeg har slitt med på programmeringsfronten i natt.
Vis hele sitatet...
tror du skal prioritere lar og trening en stund.
det finnes nyktre folk som har like fantastiske ideer å komme med, men som aldri blir noe annet en 1manns prosjekter som aldri blir noe av, blant anna pga paranoia eller mangel på de rette kontaktene,investorer.

du nevner en lærer ett sted i tråden som starta firma med deg? hva med å kontakte han? det er jo trolig eneste sjansen du har om du skal komme videre med prosjektene dine.

når du viser til din urokkelige tro på egne ideer og intelligens så fremstår du litt syrefjern og totalt uten bakkekontakt. slikt snakk er sjeldent og aldri troverdig med mindre det kommer fra en tredjepart.
og av alle plasser så søker du aksept og innspill på dine ideer her på freak, er vel heilt feil arena og det burde du vist siden du påstår du er ingeniør og har tatt masterstudier.
dette trenger en ikke ha fullført vanlig videregående for å skjønne.

det er ikke meningen å rakke ned på deg, du er veldig på rett vei når/om du klare følge opp behandling og eg støtter deg 100% i din kamp for å få orden på livet ditt.