View Single Post
Jeg har faktisk, og du kan godt la være å tro meg, et ganske sundt forhold til speed, jeg får alltid i meg tilstrekkelig med næring, glemmer aldri og drikke og hadde en meget stygg sak nå nylig med rivo som holdt på å koste meg vennskapet til bestekompisen min, så aldri fuckings igjen! Uten han så hadde jeg ikke visst hvor jeg skulle ha gjort av meg, alle som kjenner oss kaller oss bare radarparet fordi vi er så ekstremt samkjørte i alt, har bøttevis med internjokes og egne fraser på ting, litt som med familien. Er Hvist en eller annen psykolog som sier at det er et meget godt tegn på at man forstår hverandre. Vi hadde ærlig talt vår første krangel nå etter et vennskap som har vart i 11 år snart, og det var noen jævla piller som var utslagsgivende. Vi hadde en kort og fin samtale i dag, og jeg hørte på begge stemmene vore en tilfredshet og den gode gamle jovialiteten vår og alle indikasjoner på at vi starter på nytt. Vi er ikke simple knarkere, jeg bare dreit meg ut noe jævlig, vi har faktisk kødda med at at noe sånt skulle skje så gjorde det faen det. Men så utrolig godt og ha han tilbake så nå er jeg drithappy! Har BTW slutta med cola for godt. Jeg legger meg f.eks alltid relativt tidlig i motsetning til skikkelige speedfreaks, jeg har enormt respekt for det stoffet jeg dessverre har blitt ganske glad i like vel, fattern kan knapt gå i disse dager og har alskens sykdommer som følge av alle usunne livsstilers mor. Karma's a bitch, jeg er så sykt sjefen i dynamikken oss i mellom den sjeldne gangen jeg ser han. Det er rart å tenke på at han en gang var en foregangsfigur innen data og sånn, nå klarer han knapt håndtere en Windows 10-pc uten å stuke det til ut av en annen verden. Hjernecellene hans som kunne ha fått han langt opp bare visna bort i alle vrangforestillingene og manipulasjonen.

Hva som laster meg? Beklager hvis jeg misforstår spørsmålet, men at Nav tar så lang tid, corona som gjør at jeg bare sitter her på ræva som alle andre og for å sitere Henrik i Exit, jeg kjeder meg nykter, jævlig hardt og brutalt og helt feil tankegang I know, men jeg orker ikke ljuge akkurat. Om det er å bare få på litt for å sprite opp hverdagen min så slipper den og bli så jævla naken. I sommeren og store deler av høsten 2019 var jeg bare på alkoholen, og du vet du begynner og bli straightere når en 5 minutters diskusjon om varmepumper fortoner seg helt naturlig, jeg kan forøvrig ikke en damn shit om varmepumper men det var lærerikt der og da, nå har jeg glemt alt.. Også har jeg en iboende eventyrlyst jeg for tida er hemma av, delvis pga corona og såpass selvstendig er jeg ikke sånn at jeg bare kan pakke snippesken og dra til et ukjent sted sånn på slump uten et solid nettverk på et sånt sted. Vi i familien har endelig gjort harrydrømmen til virkelighet og kjøpt en leilighet i utlandet, skal bli digg å dra på hytta der nede med kompiser bare for å chille også! Jeg har i grunn alltid følt meg veldig unorsk, folk får bare rynke på nesa men jeg kommer veldig godt over ens med amerikanere (pleier i mitt stille sinn og kødde med at jeg er venstresidas største amerikafan og det står jeg for)! Veldig glad i England og, og jeg blender godt inn med jamaikanere fordi jeg snakker språket deres (patois) med glimt i øyet og ikke påtatt, de digger det! Så er jeg en massiv reggae og hip hop og houseentusiast, og mens bestekompis var her begynte vi endelig på vår neste housemix, jeg var faktisk DJ på Bliz for mange herrans år siden, spilt i band på en svær nepalsk festival og ble introdusert av ms. Nepal 2005 så noen meritter har jeg og mtp de tinga jeg brenner for, musikk binner folk sammen, alltid!

Ja, vi er helt på bølgelengde når vi snakker om at det først er rent og så er tåkete, når tåka inntreffer blir jeg en grisekøll av rang, og du kan godt ha altfor store skinker og ruglete føtter og jeg vil være like hengiven like vel. det er det berømmelige med speed jeg alltid får en klump i magen av etterpå, harry som det er. vanligvis pleier jeg og roe ned med kannabis og øl i stedet for benzo, men skal ærlig innrømme at just nu poppa jeg 2 Xanor. Jeg skal en tur til Bergen snart for å koble av fra lediggang her hjemme, blir superkoselig! De har Jakuzi og, som helt serr er verdens beste sovemedisin så gleder meg bare til det, og burger på Inside, jævlig god hvis du ikke har vært i Bergen! God drikke i lystig lag blir det nok da, men da er jeg alltid sammen med en haug med folk.

Jeg vil ikke kategorisere meg som på kjøret, jeg har aldri tatt speed hver dag, det har jeg altfor mange kompiser som har brendt seg på samt at det ikke frister. Kannabis og om jeg hadde hatt mengder av Ketamin derimot kunne fort ha blitt en hverdagslig syssel, kannabis er det allerede. max 2 ganger i uka på det aller verste.

Men det som også laster meg er noe jeg nettopp skrev i en annen tråd, men kjærlighetssorg, derav denne flotte ideen om beroligende for å fjerne toppene. Kom med et par rare fraser da jeg snakka med Mamma og Tirsdag ble brått til Fredag, men jeg er heldigvis velsignet med en mor med såpass god humor at hun bare sa det var morsomt. Hun dama mi er ikke i Norge og kommer trolig ikke tilbake før i November fordi folk har vært Beyond shitty med henne, og den pandemien gjør jo ikke saken lettere, men kanskje vi sees i August hvis de forter seg litt? Jeg savner henne hvert fall dypt og inderlig og det blir herlig når vi møtes igjen! det er bare å tenke positivt og ikke minst framover. Vet ikke helt om jeg svarte på det du spurte om, hvis ikke så bare spør igjen hvis jeg har utelatt noe.