View Single Post
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Trådstarter
281
Sitat av Gloss Vis innlegg
nysgjerrig på hvordan du opplevde LSD mot de andre stoffene du har brukt?
Vis hele sitatet...
Jeg har opplevd både bra og dårlige opplevelser på LSD. Den første gangen jeg tok syre var jeg med noen venner ute på byen og jeg fikk tilbud om og ta syre. Nysjerrige meg takket ja med engang. 1 time etter syren oppløste seg begynte jeg og føle at ansiktene til folk ble veldig rar, de så plutselig veldig gammel ut og veldig ung, noe som fucka med hodet mitt men var veldig gøy. Jeg begynte og se masse mønster på henda mine og objekter rundt meg, så ut som masse øyeplommer inn i øyeplommer. (Veldig fucka følelse). Jeg begynte og oppføre meg litt rar og fikk latterkrampe plutselig av ingenting og ble helt mongo. Men vi hadde en bra tid sammen.

Mine negative opplevelser med syre skremmer meg veldig mye, Jeg har opplevd og glemme hvor jeg er og bare klarer ikke og tenke, jeg bare eksisterer og vet ikke hvor eller hvem jeg er og skjønner ikke en dritt. Noe som fucker med hodet mitt veldig mye. Jeg trudde plutselig jeg var inne på et kjøpesenter med venner imens jeg var egentelig på rommet mitt og jeg fannt ikke vennene mine så jeg begynte og ringe de og spørre hvor de er men de skjønnte ikke en dritt hva jeg snakket om og forklarte meg at jeg har droppa syre og jeg er hjemme at jeg bare tripper men forsto ikke hva de mente og ble sur fordi de "stakk ifra meg" og la på. Plutselig dagen etterpå voknet jeg på rommet mitt og skjønnte ikke en dritt hva som skjedde. Dette stoppet ikke meg for og ta syre så jeg tok det flere ganger og opplevde både bra og negative opplevelser.

Men ja jeg foretrekker heller andre rusmidler enn Psykedeliske stoffer. Jeg har aldri satt meg så mye inne i det.