View Single Post
Sitat av liasis Vis innlegg
Ligg med venninna hennes
Vis hele sitatet...
You glorious bastard!
TS: Før noen prøver seg på dette bør de tenke nøye over hva liasis skriver mellom linjene.

Sitat av liasis Vis innlegg
Nei. Det gjorde jeg ikke. Og mods kan bekrefte at innlegget mitt ikke er redigert.
Vis hele sitatet...
Bekreftes.

Sitat av iColdman Vis innlegg
Å ignorere en jente som er så interessert har null funk. Har gjort det selv og hun slutta ikke før hun fant en ny gutt over ett år senere. Eneste muligheten er å blokkere hun overalt, men om man går på samme skole er det vanskelig å unngå det unødvendige dramaet som garantert kommer til å oppstå . Veninnene hennes blir å lage helvette for han. Ikke verd det.

Det som funker best er å rett å slett gjøre seg så uattraktiv som mulig. Med andre ord, vær super klengete, needy, sjalu og desperat. Ingenting funker bedre.
Vis hele sitatet...
Vet du. Egentlig liker jeg faktisk veldig godt at du er så immari aktiv i alle tråder om sex, samliv og forhold! Din posisjon er krystallklar, og jeg har aldri sett deg vingle så mye som en femtometer fra normen. Faktisk, jeg vil gå så langt som å hevde at du er mer forutsigbar enn planetbanen til Saturn. Det er ikke så ofte jeg er enig med deg, men skulle jeg være i tvil om noe kan jeg alltid ta utgangspunkt i det du sier og snu fortegnet for å finne noe vettugt. For å sitere selveste fanden:
Som det falder sig; porten står ialfald på klem.
Husk på, man kan være på to slags vis
sig selv; være vrangen eller retten af kjolen.
De ved, man har nylig fundet på i Paris
at gøre portræter vad hjælp af solen.
Enten kan man direkte billeder give,
eller også de såkaldte negative.
De sidste får omvendt lys og skygge,
og synes for almindelig øjne stygge;
men ligheden hviler dog også i dem,
og det gælder ikke andet, end at få den frem.
Vis hele sitatet...