View Single Post
Sitat av SkinnyPIMP Vis innlegg

Det er 100% korrekt i alle situasjoner. Men at det har med hudfarge å gjøre tviler det jeg på da. Nå drar jeg nesten alle Nordmenn over èn kam; Nordmenn flest er absolutt ingen Alfahanner. Folk fra andre land er rett og slett tøffere enn oss og jeg har besøkt mange land i mitt liv til å gjøre meg opp den meningen.
Vil man ha et mer harmonisk og flerkulturelt samfunn trenger man ikke dra lenger enn til Danmark.

Alfahann-teorien er absolutt IKKE utdatert, Entropi. Jeg tror feminisme bidrar til akkurat det TS tar opp og antifeminist er jeg langt ifra.
Vis hele sitatet...
Vel, jeg er nå tilfeldigvis kvinne da, så jeg tror jeg har noe innsikt i akkurat dette. At alle kvinner følger en bestemt kategori menn 100% i alle situasjoner er feil. At det lønner seg å være alfahann kan kanskje ha noe for seg hvis du definerer alfahann veldig vidt. Min alfahann er verken dominerende, brautende eller kontrollerende. Han er en sånn folk hører på fordi han har noe å si, ikke fordi han brøler høyest og dunker seg på brystkassa. Andre kvinner har sikkert andre kriterier. Men selvtillit tror jeg er tiltrekkende for de fleste, og det tror jeg faktisk går begge veier. Det er mitt inntrykk i alle fall. Så å ta den der offerrollen om at det er så synd på hvite menn som taper kampen om damene, og så attpåtil sutre om at det er urettferdig - som om vi skylder dere å la dere slippe til.. det er kontraproduktivt. Det er pinlig. Seriøst, bare slutt med det.

Sitat av SkinnyPIMP Vis innlegg

Når det gjelder innvandring og alt det som følger med så gidder jeg ikke late som om alt er problemfritt. Det er ikke problemfritt at store medier bevisst skjuler problematikken eller "sensurer" etnisitet.

Sitat frieord.no: – "Vi ønsker en mer åpen debatt hvor alle parter får delta og bli behandlet med likeverd og respekt."

Mind control/hjernevasking er reelt. Er personlig en stor motstander av rasisme - men jeg gidder ikke late som om alt er bra med innvandring selvom det har fler goder enn baksider.

Opptil flere brukere på freak trenger en ""
Vis hele sitatet...
Det er vel ingen som tror at innvandring er uten problemer. Men lysebrune barn er virkelig ikke et av dem.

Forøvrig: you lost me at "Frie ord"...
Sist endret av entropi; 8. desember 2016 kl. 23:02.