View Single Post
Sitat av bennnern Vis innlegg
Selv om sjebnen til disse mennene er en direkte konsekvens av holdningsendringer, innvandringspolitikk og det matematiske faktum at det er flere menn enn kvinner, skal altså mennene gå i seg selv.De har jo tross alt havnet der som følge av egne valg og handlinger.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner ikke denne helt. Skal vi slutte å gi menn asyl i sympati med kjæresteløse nordmenn? Er manglende partner blant norske menn et så stort og utbredt problem at det forsvarer å avslå folks legitime asylsøknader, eller er det bare arbeidsinnvandring som skal stoppes? Og i hvor stor grad mener du et slik tiltak vil hjelpe? Er partnerløse menn et mye større problem enn partnerløse kvinner? Andelen menn i befolkningen er tross alt ikke mer enn 50,35%.

Sitat av bennnern Vis innlegg
På slutten av 60 tallet gikk de fleste land i Vesten fra å være et monogame til å bli seriemonogame. Den enorme økningen i kriminalitet som oppsto i kjølvannet har blitt forklart med større illegale narkotikamarked, blyforgiftning som følge av blytilsetning i bensin, og en rekke andre faktorer.
Vis hele sitatet...
Det var en økning i enkelte former for kriminalitet fra slutten av sekstitallet og noen tiår fremover, men for å sette det litt i perspektiv, så er dette hvordan en typisk kriminalitetsstatistikk ser ut:



Og siden giftemålsraten stadig synker og skilsmisseraten stadig øker, hvorfor fortsetter ikke kriminaliteten å øke i samme takt, men tvert imot er jevnt synkende?


Sitat av Gomper Vis innlegg
Men jeg ser problemer med integreringen når jeg ser det er så til de grader store forskjeller i holdningene. Å jeg blir da bekymret for utviklingen og også ja neste generasjon. Å hva slags valg jeg skal ta når det kommer til å spre genene videre.
Vis hele sitatet...
Jeg klarer ikke å se sammenhengen. Du er redd for spredningen av en ideologi. Hva har det med dine potensielle barns nivå av pigmenter i huden å gjøre? På hvilken måte vil det være et problem om dine barn er hvite? Og hvite menn med asiatiske koner er vel ikke akkurat et uhørt fenomen det heller? Mens Hadia Tajik i hvert fall frem til nå helt nylig har hatt en etnisk norsk ektemann, hvis det først er anekdoter vi skal basere dette på.