View Single Post
Redpilled alfahann
391
Det er ikke tilfellet at det kommer like mange kvinnelige og mannlige innvandrere til norge. Jeg har også vansker for å tro at det er akkurat like mange innvandrermenn som innvandrerkvinner som velger seg en norsk kjæreste. Jeg tror ærlig talt ikke på mennesker som sier de tror at det siste er mer normalt enn det første basert på anekdotiske opplevelser. Samtidig har du også en aksept for skillsmisser og seriemonogami i norge som gjør at kvinner "resirkulerer" ressursterke og attraktive menn. Resultatet er at en stor andel menn blir ufrivilig barnløse, og ender med å tilbringe livet sitt alene. Det er en personlig tragedie for de det gjelder.

Selv om sjebnen til disse mennene er en direkte konsekvens av holdningsendringer, innvandringspolitikk og det matematiske faktum at det er flere menn enn kvinner, skal altså mennene gå i seg selv.De har jo tross alt havnet der som følge av egne valg og handlinger. Det samme kan jo strengt tatt sies om andre grupper som narkomane, fattige og spillavhengige uten at venstresiden avfeier dem som grinete sutrekopper som bare kan takke seg selv av den grunn. Menn skal vies så lite sympati sympati som overhode mulig, selv når de mister muligheten til å oppnå noe av det mennesker verdsetter mest som følge av konkret politikk.

Uheldigvis for alle oss andre som faktisk har interesser det er verdt å bry seg om, bør man kanskje ikke avfeie disse mennene helt. Det er ikke nødvendigvis så veldig gunstig å ha et samfunn der store deler av den mannlige befolkningen konstant må konkurrere om kvinner. Forskning som ser på forskjellen mellom polygame samfunn og monogame samfunn viser at polygame samfunn har flere drap, flere voldtekter, flere overfall, flere ran og flere tilfeller av svindell sammenlignet med tilsvarende monogame samfunn. Forklaringen er at unge ugifte menn begår det aller meste av kriminaliteten. Når menn gifter seg bruker de ressurser på å innvistere i egne barn, ikke på å tiltrekke seg kvinner. Det blir umulig for mange, når noen menn har mange koner.

På slutten av 60 tallet gikk de fleste land i Vesten fra å være et monogame til å bli seriemonogame. Den enorme økningen i kriminalitet som oppsto i kjølvannet har blitt forklart med større illegale narkotikamarked, blyforgiftning som følge av blytilsetning i bensin, og en rekke andre faktorer. Det er trolig en del av forklaringen, men det er nok ikke helt far fetched å hevde at endringene i sammensetningen av parforhold har bidratt til utviklingen. Det er for eksempel dokumentert at andelen enslige mødre har økt betraktelig. Barn av enslige mødre er overrepresentert på omtrent alle negative sosiale statistikker og det er derfor ikke helt søkt å tro at dette kan ha ført til mer kriminell adferd. Økningen i antall barnløse og ugifte menn burde også ha en effekt, dersomom hypotesen som forklarer sammfunnsproblemene i polygame samfunn viser seg å stemme.

Når innvandring av unge enslige menn, samt et tabu knyttet til forhold mellom innvandrerjenter og norske gutter, bidrar til å gjøre det enda vanskeligere for norske gutter å finne seg partner, er det en bekymring som man burde ta på allvor. Det er gjerne ikke godt gifte menn som patruljerer gatene i harry hettegensere eller sprenger bygninger i lufta for å straffe kulturmarxister.

Må bare legge til at jeg er et 2 meter høyt, tattovert og bredskuldra beist. Befinner meg for øyeblikket sammen med mitt nubiske harem som synkront stryker meg ømt over det kraftige kjevepartiet mitt. Dere kan alltså drite i å si at jeg ikke har draget på damene!! Dametekket til personen som skriver et innlegg om konsekvensene av en bestemt politikk burde jo kanskje også være ganske irrellevant?