View Single Post
Sitat av Gomper Vis innlegg
Det er Islam jeg er redd for. Ikke hvor mange pigmenter folk har i hudden. Muslimske menn former barna sine selvfølgelig til å bli muslimer. Noe som vil si at vi vil få veldig mange flere muslimer i neste generasjon når våre kvinner blir dems koner og etterhvert også konverterer til islam. Jeg sier ikke at folk ikke skal velge selv hvem de har seg med eller sprer genene videre med.. Herregud jeg står da for frihet. Men varsel lampene for neste generasjon blinker når jeg ser utviklingen i samfunnet.
Vis hele sitatet...
Om du tar deg tid til å bli kjent med noen innvandrer barn så finner du meget raskt ut at andre generasjon er langt mer tilpasset Norske verdier og er langt mer sekulariserte enn sine foreldre, å tredje generasjon enda mer en det igjen. Graden av integrering og tilpasning til norsk levemønster øker med lang botid. Det sier seg selv.

Ironisk nokk så er svaret på alle bekymringene dine bedre integrering. Og den ubegrunna angsten din jobber kun imot nettop det. Enkelte av setningene du skriver som "Våre kvinner blir dems koner..." "Ivrige på å utrydde det hvite folk her i Norden" er setninger som virkelig er vanskelige å lage noe saklig diskusjon ut av... Jeg foreslår at du gir opp denne fiktive rasekampen inni hodet ditt og slapper 100% av. Ingen kommer til å bry seg om dine fremtidige barns hudfarge.

Sist endret av Juicekongen; 8. desember 2016 kl. 14:14.