View Single Post
Sitat av Hoarse Vis innlegg
Ja, jeg hadde doseringer delt på 3 tidspunkt utover dagen. Ja, jeg vet akkurat hva du mener. Du har vel litt adrenalin gående, og refleksene er superkjappe, og du er føler at du kan skade noen hvis noen overasker deg (slik jeg gjorde). Det som hjelper litt for meg er å forvente det, spørs hvem man er med, da. Jeg trodde jeg skulle bli irritert, eller forbannet. Men jeg har bare hyperaktive reflekser. CNS er ikke vant til å være så edru. Altså sentralnervesystemet.
Vis hele sitatet...
Så det er det som skjer! Jøss, jeg har ikke skjønt det selv. Jeg kan skjønne mye når det kommer til det her, men det der kobla jeg ikke faktisk. Jeg er høysensitiv i fra før av jeg da, så da kan du jo tenke deg hvordan det her er. Oh my.. :-/
Refleksene fungerer som bare den. Da vet jeg at det ikke er noe galt med dem i alle fall . Hehe..
Det er liksom så ekstremt da. Jeg kan få for meg noe. Innbille meg noe, også blir jeg livredd. Virkelig ille. Skjønner ikke hvorfor de vrangforestillingene er der. Alt er jo fucka oppi der. Nå strammer det sånn i hele hodet at jeg holder på å tørne gal. Det er 6 uker og 2 dager uten nå da. Skulle vel tro det ble bedre snart, men samtidig får jeg jo mer abstinenser fordi jeg også har trappet ned på Sobrilen. Lord have mercy..