View Single Post
Jeg kan vel med hånda på hjertet føle hva du går gjennom nå (been there, done that). Husk at etter denna knekken vil du tåle alt psykiskt omtrent som måtte møte deg fremtidig. Er bra du har selvinnsikt, fremgangsmåten ser ikke så værst ut. Gi deg selv også tid til å ikke gå i mot strømmen i elva, bare følg etter den, den renner og flyter en vei uansett. Hvert skritt vil gi deg en enorm psyke til målet ditt. Du ser ut til å være på god vei, og at du allerede klarer komme deg over gata allerede er jo spenstig. Det vil komme i bølger ganske ofte, noen dager er fine, mens andre bare er helt for jævlige og meningsløse. Killer shots med GABA forstyrrelser er vanskelig å gå i mot uten mot, du holder motet fortsatt.

Jeg gikk gjennom det der i en svært meningsløs situasjon, for meg var den kalde kalkun en smakbit på hva jeg hadde i møte alene med 4 triste vegger. Vært med på mye, følt hinsidige ting, men aldri i verden noe lignende. Føltes ut som en evig nedtur x10 som aldri ga seg. Never Again ~

Sitat av swaat9 Vis innlegg
For å si det sånn, benzo absinenser er noe av det verste som finnes. omtrent værre enn alkohol absinenser. Syke kramper og desillusjoner
Vis hele sitatet...
De er svært like, med noen unntak av fysiske ulikheter.
Sist endret av Sluzzz; 18. januar 2017 kl. 21:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.