Tråd: Rubi data
View Single Post
Sitat av 10110011 Vis innlegg
Hei. Noen som har erfaring med "Rubi data" http://www.rubidata.no?
Har så vidt vært i kontakt med de men ble litt satt ut av mangelen på norskkunnskap. Det trenger jo ikke å bety noe men..
Vis hele sitatet...
Jeg handler ofte på Rubidata, har ikke hatt noe problemer med mangel på norskkunskap, har alltid fått det jeg har bestilt både på rubidata.no.

Sitat av jackmax Vis innlegg
Hadde holdt meg laaaangt unna, stresser med forbrukerombudet med de i dag, eieren skrek i tlf til meg, og ba meg komme meg til hælvete ned og hente delene......være kundebehandling skal man lete lenge etter.

Og tusen takk til @zotac og forbrukerombudet, ellers hadde jeg blitt svindlet deluxe

Og tusen takk til @zotac og forbrukerombudet, ellers hadde jeg blitt svindlet deluxe

Rubi data vil gjerne ta i mot de kjøpte skjermkortet mitt, nekter seff erstatning, men tilbyr og bytte det i et annet kort med mellom legg på 1000kr dvs at jeg har betalt da 4000kr for et gtx 680 kort hahaha.....Eierene vil bruke kortet mitt i sin egen maskin da dvi portene fungerer, makan til svindel!

Rubi data vil gjerne ta i mot de kjøpte skjermkortet mitt, nekter seff erstatning, men tilbyr og bytte det i et annet kort med mellom legg på 1000kr dvs at jeg har betalt da 4000kr for et gtx 680 kort hahaha.....Eierene vil bruke kortet mitt i sin egen maskin da dvi portene fungerer, makan til svindel!
Vis hele sitatet...
Jeg har handlet hos Rubidata over lang tid,jeg har aldri opplevd dårlig service. De ansatte er alltid positive, og hjelpsomme etter min erfaring.
Om det er problemer med pcen så løste de problemet jeg hadde på under en time. Jeg anbefaler Rubidata på det sterkeste.
Sist endret av Sinato; 20. desember 2014 kl. 19:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.