Tråd: Rubi data
View Single Post
Sitat av Jurgen1337 Vis innlegg
De er også på Facebook og her er noen reviews: https://www.facebook.com/RubiData?sk=reviews

Jeg var på utkikk etter en iMac og de annonserte den billig. Butikken virker i utgangspunktet legit, men det er likevel noe shady som ligger over den. Er det noe spesielt du skal ha?
Vis hele sitatet...
Hadde holdt meg laaaangt unna, stresser med forbrukerombudet med de i dag, eieren skrek i tlf til meg, og ba meg komme meg til hælvete ned og hente delene......være kundebehandling skal man lete lenge etter.

Og tusen takk til @zotac og forbrukerombudet, ellers hadde jeg blitt svindlet deluxe

Og tusen takk til @zotac og forbrukerombudet, ellers hadde jeg blitt svindlet deluxe

Rubi data vil gjerne ta i mot de kjøpte skjermkortet mitt, nekter seff erstatning, men tilbyr og bytte det i et annet kort med mellom legg på 1000kr dvs at jeg har betalt da 4000kr for et gtx 680 kort hahaha.....Eierene vil bruke kortet mitt i sin egen maskin da dvi portene fungerer, makan til svindel!

Rubi data vil gjerne ta i mot de kjøpte skjermkortet mitt, nekter seff erstatning, men tilbyr og bytte det i et annet kort med mellom legg på 1000kr dvs at jeg har betalt da 4000kr for et gtx 680 kort hahaha.....Eierene vil bruke kortet mitt i sin egen maskin da dvi portene fungerer, makan til svindel!
Sist endret av jackmax; 15. desember 2014 kl. 16:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.