View Single Post
Sitat av PerBanan Vis innlegg
Velkommen til kommunist Norge!

Er i mine øyne helt latterlig å ha noe så dumt som "ølsalg"
Er man gammel nok til å kjøpe øl burde man selv bestemme hva man vil kjøpe så lenge butikken/kiosken er åpen.

Flatfylla til nordmenn kan man takke politikerne for. Vi har liksom så dårlig tid når vi skal ut på byen fordi vi må få i oss nok før ting stenger. Se i utlandet. Er mer chill og ikke en eneste fjomp som raver rundt og spyr i gatene!
Bortsett fra danmark og sverige som har samme sinnsyke drikkekultur som i norge.
Vis hele sitatet...

Dårlig tid? De fleste skjenkesteder er da åpne fra 18.00 til 02.30, dette gir deg 8,5 timer å drikke så mye du vil på. Det er mer enn et normalt menneske tilbringer på jobb.

Problemet er vell heller at de fleste nordmenn synes det er så himla dyrt å drikke ute at de må hive i seg 10 - 12 øl før de går ut, sånn rundt 24.00 og får dårlig tid.

Om alle hadde begynt å gå ut når pubene åpnet ville de hatt mulighet til å senke prisene uten å tape penger ettersom de får høyere omsetning grunnet at folk går ut tidligere og drikker mer ute.

Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Selv jobber jeg fra 08.00 til 20.00, 7 dager i uken. Men liker å ta meg en pils eller ti i helgene...
Men pga lovene i Norge, så har jeg aldri mulighet til å kjøpe denne pilsen selv, så fremt jeg ikke velger å stikke innom en butikk som åpner 7 om morgenen, noe jeg ikke har i mitt nærmiljø.

Lovværket burde åpnes opp slik at det er mulig å selge øl i hele butikkens åpningstid.
Vis hele sitatet...
Så du har aldri ferie? På jobb 365 dager i året?

Det er mulig å planlegge litt, slik at man kan ha om så en palle med øl hjemme så kan du drikke så mye du vil hver dag.