View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette er ikke det "største problemet", det kaller jeg å være heldig. Beklager moralpreken. Et rusmiljø trenger ikke være bare fest og moro. Har vært del av flere rusmiljø, å har aldri møtt noen med tilnærmede like intensjoner som deg, altså bruke psykadelika for å bedre psyken sin.

"Hvilket stoff bør jeg begynne med" tyder på at du tror rus kan fikse problemene du har, å derfor har tanker om å bruke rus som en slags paraply. Meget dårlig holdning. Etterhvert som mennesker bruker rus, ofte over tid, havner man svært ofte i en av to kategorier:
1. De som ruser seg pga. psykiske problemer
2. De som får psykiske problemer av å ruse seg

Vet om flere som har brukt LSD/MDMA for å prøve å kurere angst eller depresjon. De selv tror det er en vidunderkur, å glorifiserer disse to stoffene noe hinsides. Vi andre som får observert vedkommende på litt avstand, ser at ingenting har endret seg.

My 2 cents. Beklager om det ble noe feil ift. topic. Trøtt og sliten.
Vis hele sitatet...
Javel ja og du er sikker på at disse personene ikke er lykkeligere? At de lyver eller unnlater sannheten? Jeg har ikke noe problem med å tro på deg altså er ikke det. Lurer bare på hva du baserer det på? Fortsetter de og ruse seg i samme grad, samme psykiske tendenser, sosiale konsekvenser osv osv? Er jo veldig nyttig å høre fra en person som vet om flere tilfeller der denne måten å håndtere psykiske lidelser på ble brukt, uansett resultat. Interessant bare anekdotisk.