View Single Post
Når det kommer til psykedelika så hadde jeg gått for sopp, men det er litt individuelt, andre hadde kanskje gått for LSD.
Sånn jeg ser det så kan soppen ta deg med på en mye mer turbulent tur en det LSD gjør, men igjen så har du ikke dritten gående i 12 timer på soppen om ting skulle bli dystert

Hadde jeg vært deg så hadde jeg begynt med MDMA. Ta det sammen med noen nære som er villig til å høre deg ut og gi deg ros og kritikk. Mye å lære av MDMA, men en helt annen lekse enn du får fra psykedelika.
MDMA er jo ingen psykedelika egentlig, men kan få mange gode perspektiv forandiger av stoffet for det. Det som er fint med MDMA er at det skal godt gjøres å få en "bad" tripp på det
Jeg har fått mye ut av MDMA. Like terapeutisk for sinnet mitt vær gang jeg tar det. Er du langt nede så kan MDMA være ett lys i mørket for å si det sånn. Bare pass på å ha riktig setting, ikke stikk på fest å forvent at du skal få noe ut av det. Ta det med noen du kan snakke med og som du stoler på, en lite kjerne gjeng som kan sitte å chillen sammen noen timer