View Single Post
Bassalf: dette skjønner du virkelig ikke?

Hvorfor skal noen være helt ødelagt å ikke tørre si i fra den dag i dag? lommemannen har over 60 stk som tør å stå i mot han i rettsaken? de anmeldte han på tur å rekke med en gang overgrepene skjedde..

Pedofili skjer i 95% eller noe i nær relasjon av barnet, av onkel tante osv, ellers av meget "smarte", rike mennesker osv, slike som greier å skjule seg i mange år, les lommemanen. vellykket foretningsman med mye penger og tid til dette. Det skjer ikke av random bygdetullinger!

Jeg tenker ikke tanken på at han har forgrepet seg på barn, selvsagt ikke, ellers ville jeg i alle fall hatt baller til å anmeldt det. Det skal jeg garantere deg, den dagen jeg blir usikker på noe så alvorlig anmelder jeg, å tro meg ord mot ord er det i de fleste overgrepssaker, og ja, man greier å lage en skikkelig rettsak ut av dette! du har jo i tillegg tilståelse videoen osv! Så ja, jeg hadde anmeldt, men du tenker vel ikke på alle de utallige ofrene som denne mannen har laget opp igjennom årene? Jævlig tøft gjort, hva med å hjelpe alle som har blitt overgrepet for en gangs skyld? her har du sjansen til å sette fast en virkelig stor fisk, med tilståelse på video!! også tør du faen ikke anmelde? latterlig! du sier jo selv du skal piske han med en vaier, hva med å virkelig gjøre noe med tingene? ikke bare sitte å se teit ut på et nettforum?