View Single Post
Hehehe, spar meg=)

Hør her. Om kisen sier det for å lokke til seg unger og for å prøve å godgjøre det å ha sex med unger - og at det er helt ok! for han har gjort det mange ganger! Eller om han har gjort det på ordentlig eller ikke, vet man jo selvfølgelig ikke! Han kan jo bare gjøre som denne lommemannen gjør den dag i dag og bare gå for ord mot ord.
Men, i følge meg - så skyter han seg selv litt i foten da han omtrent tilstår av seg selv.
Og ikke fortell meg at du ikke tenker tanken en gang, på at han faktisk har forgrepet seg på barn, i og med at han både sier det og helt klart sier at han elsker å knulle små gutter. Dette går etter min smak, litt over grensen.

Og ikke spill dum med meg.. jeg har da vell fanden ikke noe mer bevis mot han enn noen andre har! Men, synes at de barna som kanskje har blitt utsatt for overgrep av denne mannen burde gjøre det! Ellers så blir det igjen, bare ord mot ord. Selv om jeg personlig ment mener at det nesten burde være ulovlig å i det hele tatt si at du vil knulle små gutter....

MEN! saken er, at de han "har" forgrepet seg mot, er den dag i dag helt ødelagte og tør ikke si i fra. Er slik de jobber vettu, de får en til å enten tro at alt er helt ok med det de gjør, eller så truer de deg på livet=)