View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du kjeder deg for mye. Skaff deg en jobb, tren, få deg dame. Gjør noe fornuftig, ikke bare sitt å stuk
Vis hele sitatet...
Leste du posten min? Jeg jobber allerede, jeg har fagbrev og jeg trener 5dager i uka.

Sitat av Adeith Vis innlegg
Grunnen til at jeg påstår dette er at du selv sier du inntar gedigne mengder rusmidler når du er med dine venner, kontra hva de gjør. Du har nok muligens også bygd toleranse fordi du prøver å mate på med stimuli, mens de andre finner sin "sweet spot" og koser seg der.
Vi har vel alle mann sittet på et dårlig nachspiel og sniffet altfor mye kokain på altfor kort tid fordi festen er kjeeedelig...
Vis hele sitatet...
Du har et veldig bra poeng her faktisk. Jeg har kanskje blitt for komfortabel i situasjonen jeg er i. Istedenfor å finne på nye ting så går jeg rett for bongen.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For å klare å slutte å ruse deg høres det ut som at du må slutte å være i situasjoner det er blitt naturlig for deg å ruse deg i sånn som med kompiser. Istedet for smoke hangout så dropp det og hør om noen av de heller vil bli med å trene, dra på fisketur, spare penger å dra på ferie, spleise på bo-bil og reise landet rundt i fjell og fjord og få skikkelige opplevelser ut av livet.
Vis hele sitatet...
Litt av problemet er jo der, Jeg har bare hengt med narkiser eller folk som er halveis der. Jeg har mange ganger prøvd å få folk med på trening eller en tur til en svømmehall, bare noe annet enn å smotte. Et av problemene mine er at jeg har liksom hengt med de ''tøffe'' folka siden ungdomskolen. Ryktet mitt er ødelagt og det er heilt umulig for meg å bryte meg inn i streite venne sirkler siden jeg har blitt stempla som en narkis. De eneste andre sirklene jeg kan bryte meg inn i er sånne super kristne folk de aksepterer hvem som helst, men jeg vil ikke henge med dem. Jeg trener mye da og jeg har blitt kjent med folk gjennom treningsentre, men det virker så rart å spør noen der ifra å finne på noe.
Sist endret av Sitronbrussomsm; 30. desember 2020 kl. 19:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.