View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Med den logikken så er det dealeren min som har ansvaret for min fysiske og psykiske helse, da jeg bare er et offer.

På en annen side. Er det en dust som hopper ut i veibanen rett foran meg og blir påkjørt så er det fortsatt mitt ansvar som bilist.


La meg spørre da. Hvor går grensen for deg? Hadde det vært ok dersom de hadde vært ute i skogen, men en annen ulykke hadde forekommet?
Vis hele sitatet...
Dårlig sammenligning... Kan heller sammenligne med at den som blanda fentanyl i dopet du kjøpte er ansvarlig for at du døde av det. I dette tilfellet har ikke arrangører tenkt godt nok gjennom locationen og gjennomføringen av festen og på grunn av det satt alle deltakerne i livsfare med aggregat som arrangør var ansvarlig for at ble brukt.

Det kan ikke sammenlignes med en tilfeldig ulykke på et skogsrave hvor en snubler i en trestamme og brekker beinet for det er ikke arrangøren sin skyld hverken at folk blir så fulle at de går på en trestamme når de forviller seg vekk fra området eller at trestammen ligger der bortenfor raveplassen.
Men dette med kullosen er ikke gjort med overlegg men som arrangør må man ta sånne ting i betraktning akuratt som om man arrangerer i en brannfarlig bygning uten å ha tatt med det i regninga før det plutselig begynner å brenne. Folk får feste i vei og det er kult at undergrunnsrave ikke har dødd helt ut men dette var for lite gjennomtenkt.