View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har det tidligere vært noe særlig aktivitet av denne typen i de byene som ligger i gamle Østfold fylket, eller har alternativet da vært å dratt inn mot Oslo? Just curious.

Og angående det med jenter og voldtekt. Skjer det mer eller mindre bare med jenter? Jeg så over her at det hadde skjedd med kompiser også.
Er greia på rave at man skal pushe rusen til grenseland? Hadde man vært "utenfor" hvis man bare hadde tatt 100mcg lsd/150mg mdma? I akkurat det tilfelle hvis jeg si at selvom jeg er rusa så har jeg kontroll.
Vis hele sitatet...


Nå skal det sies at jeg var eksiløstfolding i mange år og har flytta tilbake nå så jeg vet ikke om det har vært noe egentlig, kjenner jeg østfoldingen rett så tviler jeg, haha! Neida, østfolding te jæ dør, stolt av det!

Nei, meninga på raves er å ta hva du liker, jeg tar ikke sopp med masse randoms et sted for å si det sånn og det kommer jeg ikke til å gjøre med det første heller, selvom det er mange som gjør det og. Det inntas alt fra amf til GHB til sopp, MA, ketamin, syre og plenty med røykings så klart og jeg har i alle fall ikke vært borti noe som tilsier ruspress utover at det varer en stund så mange justerer litt osv, også røykes det plenty så klart.

Til diskusjonen som foregår over så mener jeg begge har hvert sitt særs gode poeng. det er absolutt et faktum at voldtekter som oftest skjer på fyllefester av folk man kjenner, men det jeg tror den anonyme prøver å få fram og som jeg er helt med på er at i ravesituasjoner så kan man lett få følelsen av et mye sterkere samhold til folk man ikke burde få det samholdet til hvis du er på feil sted til feil tid. Selv har jeg aldri hørt om voldtekter der jeg har vært, men det er så definitivt ikke umulig at noen av de som deltar kunne ha vært troende til det i gitte situasjoner. Raves tiltrekkes ikke bare folk med dreads som er glad i å ture, det kan også dukke opp en del knarkere med mye dritt i bagasjen. Blant all festen og moroa så synes jeg det alltid er fascinerende å bare lytte til folk, sånn som seende folk observerer og for å ta et godt eksempel så hørte jeg på slutten av en fest 2 relativt ustabile folk som begynte å krangle ganske heftig, i bunn og grunn over ingenting så vidt jeg forsto, og den råskapen der og det mørke som enkelte bærer med seg kan forståelig nok virke skremmende for ellers ordentlige folk. synes sånt er ganske ubehagelig selv så det er ikke å stikke under en stol at man bør passe på. Men, som ellers, er man lur så spotter du de folka lett og skygger banen for det er absolutt viktig å ta med i beregningen.