View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei.
Pga. Sertifikatet må jeg nå slutte å drikke og MÅ ta blodprøver 1 gang hver uke i 6 måneder som viser alkohol. Dette kan visst vises på en prøve på tirsdag og jeg drikker på en lørdag. Men hvor lite kan man drikke for å ha rene prøver?

Trenger svar fra de som VET og ikke tror noe om temaet.
Vis hele sitatet...
Går på PETH prøver selv. De måler iforhold til normal verdi, normal verdi ligger imellom 0,0 % - 0,15/20% . Jeg har drukket casual 1-2 ganger i ukA, og mindre andre ganger. Sist hadde jeg verdier på 0,37% da drakk jeg lørdag (prøven ble tatt onsdag) . Du kan drikke 2-4 enheter som er normalen for gjennomsnitts mann på en lørdag og jeg TENKER prøven vil være innafor..

Jeg personlig har starta på Antabus nå, ikke fordi jeg har et problematisk forhold til selve alkoholen , men jeg går på prøvene pga rusmidler generelt. Ender ofte med å ta pepper når jeg bikker ett visst punkt i hue mitt, etter alkoholen .

Det skader ikke om du drikker et par øl lørdagen, drar å tar testen og forhører deg med legen din om hva han tenker og syntes er normalt . I verstefall så går du på Antabus i 6 mnd hvis du har problemer med alkoholen. Lykke til!