View Single Post
Har erfaring med benzodiazepiner og phenibut.

Phenibuten har som benzoen en tendens til å gjøre deg avstumpet for kritisk tankegang og varsomhet, og inntak av det ene fører ofte til uhemmet inntak av noe annet. Phenibut er som en fin blanding av benzo, lykke, og alkohol bare uten så tydelige symptomer - det er ikke å anbefale om du har trøbbel med andre medikamenter. Jeg har også blitt huka inn til avhør pga. av bestilling av dette, men min generelt gode håndtering av slikt gjorde at fikk lite trøbbel - er du derimot ikke noe hyggelig i kontakt med lovens håndhevere ville jeg vært noe forsiktig med å bestille ting fra utlandet for tiden, vær i alle fall klar over problemstillingen.

Jeg anser Phenibut som mer skummelt enn benzo pga. av at man rett og slett blir manisk av denne, lite selvkritisk, og utgjør dermed en potensiell fare for seg selv (først og fremst). Ville gitt faen hadde jeg vært deg. Den er like avhengighetsskapende som benzo om ikke mer også, det er en grunn for at Sovjeterne kutta dette medikamentet mer eller mindre ut for sine romfarere etter hva jeg har forstått.

Fungerer ypperlig mot sosial angst da, faktisk enestående, men...
Skulle du allikavel kjøre på vil jeg anbefale deg å føle godt etter om alle fordelene veier mer enn bakdelene.