View Single Post
Warz's Avatar
Trådstarter
764
Sitat av cold Z Vis innlegg
håper jeg kan stole på deg Warz. Har hatt en "mørk tid" i dag og i går. Den har nesten gått ned 1000 kroner. Vet ikke om jeg vil at den skal stige heller igjen fordi jeg kan kjøpe mye når det har sunket mye
Vis hele sitatet...
Hvis du har hatt en "mørk tid" nå så har du fått et for emosjonelt forhold til prisen. Tapte selv noen årslønner fra toppen i går (målt i kroner), men da jeg la meg for å sove etterpå sov jeg som en stein. Ja jeg sov veldig godt faktisk, og vet du hvorfor? Jeg klarte å tjene 2 bitcoin på å selge på 360-367 og kjøpe meg inn rundt 336. Alt jeg bryr meg om er å få mer bitcoin, de nettene jeg har sovet dårlig er de nettene der jeg ikke har vært 100% i bitcoin.

Hva gjør det at prisen er på $300 nå? eller hvis den detter til $200? Ved fall kan du kjøpe mer, og dermed tjener du mer når vi går opp igjen. Nå er jeg overbevist om $1000 i løpet av få år, kanskje du bare må overbevise deg selv mer om at bitcoin ikke bare er en vanlig aksje, men en revolusjonerende oppfinnelse på linje med internett. Alle som investerer i dag vil kunne gå ut med stor gevinst (målt i kroner) i løpet av få år, merk mine ord.