View Single Post
Altså det kommer mest på hvilken type Cannabis man inntar og persjonens forhold til Cannabis generelt, For eksempel meg som alltid (så lenge jeg hadde egne meninger om ting) var interessert i diverse temaer innenfor Cannabis har jeg også hatt positiv innstilling til å prøve den (spiste et blad av hamp når jeg var 14 fordi jeg ikke hadde tilgang til annet) og når jeg endelig fikk røyke litt hasj i en sigarettspliff i en alder av 17 så var jeg mer bekymret for ikke-hasjen. Har røyka siden da og har ikke planer om mange andre rusmidler og polvarer virker bare frastøtende og ikke har jeg begynnt å røyke tobakk eller crack heller. Altså Cannabis virker ikke som en gateway drug på meg i hvertfall, heller det motsatte, fikk endret synet på etanol, noe som jeg syntes var festlig men etterhvert som jeg røyka mista alkoholen interessen min.

En som er anti weed og vil bekrefte at Cannabis er noe dritt er bare å ta for mange trekk av sativa og bli helt mongo i en stund og si i ettertid at Cannabis ikke er noe annet enn dritt som gjør deg rar og ubehagelig.