View Single Post
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Jeg spurte en dame ute på byen om det gikk bra med henne, hun hadde blitt dumpet av typen. Dro hjem med henne, jeg var the "white knight rider", skammer meg ikke over dette heller.

Spørre folk generelt om det går bra er innenfor, men stalke, planlegge og skrive en tråd om dette? La det heller være tilfeldigheten, ikke en masterplan du har kokt ihop. Det er litt red flags faktisk.

Lykke til da.
Vis hele sitatet...
Igjen, dette er grove overdrivelser og tillegging av meninger og handlinger jeg lissom skulle gjøre. Det har verken vært en plan eller noe som helst. Jeg har bare lagt merke til en person som ikke så ut som hun hadde det noe bra, og det fikk meg til å lure på om jeg skulle spørre.

«Stalke, planlegge og skrive en tråd»? Hvor kommer dette fra? Skjønner ikke hvorfor jeg svarer lenger egentlig. Prøver vel febrilsk å ikke bli ansett som en ekkel creepy jævel som bare vil utnytte andre. Det er jo seff det jeg hadde gjort hadde jeg stilt henne et spørsmål.

Å skrive tråden må vel være en god ting. Slik at når dere hører at en kvinne ble overfalt og trakkasert i media, så vet dere at jeg har satt den onde planen min i gang.

Satan ballebrokk fitte faen og helvete ass. Admins gjør meg en tjeneste og bare fjern dette her. Hele jævla tråden. Jeg blir fysisk uvel over hele greia.