View Single Post
Sitat av NodSquad Vis innlegg
«En miljøterapeut har nok lite å bidra med her». Hva betyr det? Det er en tittel du kan ha med hauger av forskjellige utdanninger.

Hva er poenget med spørsmålene dine? Jeg er bare ute etter å evt kunne hjelpe noen. Ikke fikse dem, ikke kurere noe. Bare være en som spør om det går bra? For noen betyr det veldig mye, for andre så er det ikke noe de ønsker. Uansett så hadde det ikke skadet å spørre hvordan det går med en.

Som sagt så skjønner jeg fort om jeg bare skal si «beklager forstyrrelsen» eller om vedkommende faktisk smiler og sier takk for at du spør.

Og hvordan i alle dager har jeg skutt meg i foten og hvordan i alle dager skal et enkelt spørsmål eller en samtale på under ett minutt gjøre meg til en creep?

Du kjenner ikke meg, men jeg er så langt fra noen creep du kommer.

Merkelig innspill fra deg synes jeg
Vis hele sitatet...
Har du spesialisering i spiseforstyrrelser? Ellers enig med han over om at du virker litt betatt. Hvis dere stadig treffes uten at hun gir deg noen hint om kontakt, ta hintet. Du har skutt deg i foten på grunn av overtenkingen, noe hun kanskje merker om hun er nogenlunde oppegående og sannsynligvis finner ubehagelig. Hadde du agert spontant/normalt tidligere ville jeg stilt meg annerledes til hele opplegget, men da ville vel ikke denne tråden eksistert.

Hvis du er hypp på å hjelpe folk finnes det en drøss frivillige organisasjoner som tar imot deg med åpne armer.