View Single Post
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Sitat av *pi Vis innlegg
Hvis du er noenlunde sosialt intelligent, så finner du sikkert ut når det eventuelt passer seg. Jeg skjønner at det er empati som driver deg her, men for mye empati kan fort begynne å handle om dine egne empatiske følelser og ikke personens faktiske emosjonelle behov. Det er en risiko å være klar over. Det føles godt å hjelpe, men å ta imot hjelp kan være litt både/og. Noe å være bevisst på, bare.
Vis hele sitatet...
Ja det er jeg fullstendig klar over. Jeg er ikke like flink til å ordlegge meg skriftlig som jeg er i real life. Dette handler ikke om meg men det er klart, det vil jo hvis det skulle komme noe godt ut av en evt suksesshistorie gi meg noe og. Sånn er det bare. Jeg liker å hjelpe andre mennesker. Alltid jobbet med det og vil gå så langt som å si jeg har talent for det. Et av mine sterke felt er at jeg leser mennesker veldig godt.

Så det vil bli klart veldig fort om jeg skulle ta kontakt om det i det hele tatt er mulig. Det siste jeg vil være er en plage og en son ikke skjønner et hint, men heldigvis er jeg en av de som faktisk ser og forstår både kroppsspråk og hint.

Det kan jo være at jeg ikke ser henne på ukesvis eller månedsvis for alt jeg vet, og kanskje jeg er på et helt annet sted i mitt eget hode da. Uansett, så joda så Neida så får vi se da