View Single Post
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Jeg skulle presisert at jeg måtte ha etablert en form for kontakt først. Jeg hadde seff ikke gått bort og sagt du ser ikke bra ut, her er your knight in shining armor.

Det er bare noe jeg har tenkt på i det siste. Kan begynne med å følge etter henne i butikken til hun trenger å nå opp til noe. Der er det jeg skinner mest. Jeg er høy og kan plukke ned ting fra øverste hylle.

Neida. Det bare går innpå meg når man ser noen som mest sannsynlig ikke har det bra, og jeg vet med meg selv at jeg har vært i situasjoner der det hadde betyddd veldig mye hvis noen spurte hvordan går det eller er noe galt? Trenger du hjelp?

Vi får se hvordan det utvikler seg. Sier ifra hvis det skulle skje noe
Vis hele sitatet...
Hvis du er noenlunde sosialt intelligent, så finner du sikkert ut når det eventuelt passer seg. Jeg skjønner at det er empati som driver deg her, men for mye empati kan fort begynne å handle om dine egne empatiske følelser og ikke personens faktiske emosjonelle behov. Det er en risiko å være klar over. Det føles godt å hjelpe, men å ta imot hjelp kan være litt både/og. Noe å være bevisst på, bare.
Sist endret av *pi; 5. september 2021 kl. 19:58.