View Single Post
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Sa jeg at ts var dum noe sted? Vis meg!

Må være lov å være nysgjerrig på motivasjonen til å ta automatlappen, da ts rett etter å ha fått automatlappen vil kjøre manuellbil.
Vis hele sitatet...
Nei, men du var en av de 4 som var mere opptatt av TS sitt valg om å ta automat lappen enn å faktisk forsøke å besvare spørsmålet.

Du var nesten inne på noe da du i neste post sa
Sitat av Taxidriver
Jeg googlet «kjøre manuell bil med automatlappen» nå og fikk bra treff.
Vis hele sitatet...
Men så sa du ikke noe mere om hva du fant. Da blei det plutselig veldig irrelevant igjen.

Totalt sett regner jeg med at disse utsagnene irriterer TS. Det er lov å være nysgjerrig, og det er ikke verdens undergang. Problemet er når han allerede har svart deg og påpekt at dette ikke er veldig relevant, så fortsetter folk å male videre om at de ikke skjønner vitsen med å ta automat lappen.
Sitat av freebird
nå så jeg du ikke hadde mulighet til å øvelseskjøre med manuell men innlegget ditt gjenspeiler alikevell idiotien til folk som frivillig velger å kjøre opp på bare automat
Vis hele sitatet...
Når det kommer sånt som dette på tross av at han allerede veit at TS ikke hadde mulighet til å ta lappen og han i tillegg bretter ut om å bli tatt for kjøring uten førerkort og blir det bare så må jeg spørre hvem sin idioti som egentlig gjenspeiles.

Det var ikke ment som noe personlig angrep rettet mot akkurat deg at jeg spurte om jeg også skulle fortelle TS hvor dum han var. Håper du forstår hva jeg mener, og ikke tar det så ille opp. Det er ingen ting personlig mot deg.

Sitat av Palumboism Vis innlegg
Hvis du leser hva jeg skrev så står det "utfordre eleven litt under kjøretimer" Ikke sette en elev uten noen erfaring med verken clutch eller gir midt i rushtrafikken som du tolker det som.
Vis hele sitatet...
Som sagt da skjønner jeg ikke at vi har diskusjonen hvis vi er enige om saken? Det er jo dette jeg har forsøkte å fortelle NodSquad.

Jeg prøvde å føre en diskusjon med NodSquad. Du siterte meg og begynte å si at det
Sitat av Palumboism
Er helt etter boka og utfordre eleven litt under kjøretimer med å få de til å kjøre i byen med mye trafikk som et eksempel. Man må jo utfordre seg selv for å bli bedre
Vis hele sitatet...
så jeg regnet med at det hadde en slags sammenheng med de to tidligere postene hvor diskusjonen gikk ut på å sette en uerfaren sjåfør rett i rushtrafikken basert på denne uttalelsen.
Sitat av NodSquad
Faren min pleide å ta nye elever på kjøreskolen sin og sette dem i rushtrafikken. Da lærer man clutch og manuell giring fort
Vis hele sitatet...
Men kanskje det bare var noe du sa helt uten sammenheng med noen ting. At det var en tilfeldig løs statement som ble slengt ut der, på et helt tilfeldig tidspunkt?

Sitat av Palumboism
Ja, du fremstår Hissig og overlegen samt tar ting veldig litterært.
Vis hele sitatet...
Du har fortsatt ikke kommet med eksempler eller kilder slik jeg har bedt om, i stede har du gått fra å påstå at det NodSquad skriver om er normalt og en god måte å "utfordre" elever på, til å være enig med meg i at man ikke begynner i rushtrafikken. Så jeg får slutte å ta noe av det som skrives her litterært og se på det hele som røverhistorier.