View Single Post
Hvis vi skal ta ting utenfor Skandinavia kommer jeg på to som virkelig har satt seg:

Den første er mishandlingen av Junko Faruda, ei japansk jente med bein i nesa som var frekk nok til ikke å ville bli sammen med en ganske miserabel dude som tilfeldigvis hadde kontakter i Yakuza. Han og kompisene hans bortførte Junko, og gjorde så mye jævlig med henne at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne, søk henne opp! Noen av de mange tinga hun ble utsatt for var konstant voldtekt, ekstrem tortur av alle mulige slag, fra å bli tvunget til å drikke piss og spise kakerlakker til å få vaginaen brent med voks, bli fysisk mishandla i form av å bli slått med ulike gjenstander, ulike gjenstander som var altfor store for den slags stappa opp i altfor små kroppsåpninger, osv, osv, det er så mye her og torturen må ha vært så jævelig at det er et under at hun holdt ut så lenger som hun gjorde! Det som kanskje er ekstra ille er at så mange visste om at hun ble holdt fanget men ikke grep inn, og de involverte fikk veldig lav straff, og den ene involverte i saken har skrytt av det på byen i ettertid.

Så har vi gypsy Blanchard, ei jente med ei klin gæren mor (DB) som tvang dattera si til å late som hun satt i rullestol, gav henne masse medisiner hun ikke trengte osv, alt for at hun skulle holde seg barnaktig langt ut i tenåra. På snedig vis klarte hun å holde dette gående og man skulle tro det var en dårlig norsk krim det var snakk om, men hvis folk begynte å ane for mye ugler i mosen var det bare å pakke snippesken og stikke med dattera, til en annen stat og fortsette med narrespillet. DB gikk tilogmed langt i å vise frem sin funksjonshemmede og syke datter som mot alle odds hadde det bra. Når Gypsy etter hvert begynte å tilbringe tilstrekkelig tid online fant hun seg en kjæreste på nett. Etter at hun fortalte han om livet hennes var han hennes reddende engel og kom og kverka mora. Gypsy må virkelig ha levd i et fengsel, denne saken er det også mange aspekter ved jeg tror jeg har glemt eller oversett akkurat nå.

Men seriøst folkens, hvis dere vil høre om jævlige folk, de aller jævligste, sjekk ut Podcasten Sword and Scale! Ekstremt godt produsert, med enten intervjuer, opptak fra 911-samtaler, avhør, klipp fra rettssaker, reportasjer osv. Hva folk velger å gjøre med hverandre ass, der er det sinnsykt mange cases! Det er ikke uten grunn at podcasten har sloganet "a podcast that reveals that the worst monsters are real"