View Single Post
Hei folkens!

Har nylig satt meg inn i Hell Let Loose. For de som ikke har hørt om det er det et FPS spill om andre verdenskrig. Det er laget med fokus på realisme og det holder ikke å ha bra aim. Her er det mye taktikk og samarbeid som skal til. Det er ingen HUD, ingen crossfire og en tåler kun ett til tre skudd avhengig av våpenet. Det er heller ingen feedback når du dreper noen som på fleste andre spill. Anbefaler det høyt! Her er en in depth review

Til poenget. Finnes det noen norske servere, eller noen norske Discord grupper for Hell let Loose som dere vet om? Har googlet uten å finne det.

Jeg vil gjerne finne ut av om det er mange nordmenn spiller det aktivt. Jeg vurderer nemlig å leie en server for et år til å begynne med, og forhåpentligvis lage et lite HLL samfunn for nordmenn. Det avhenger bare på om det er nok aktive spillere og at det ikke finnes et fra før.

Så skriv gjerne en kommentar om du spiller det, og om du hadde satt pris på en norsk server. Eller om du vet om noen som finnes fra før.

Du må gjerne også skrive om du har lyst til å spille med meg nå, eller om du vet om et svensk HLL samfunn.

Discord: Feit-1#3627 eller send PM.

Spiller også Warzone og et par andre spill.