View Single Post
Bedreviter
Trådstarter
252
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
"Eye floaters"
Ligna det på dette? Det er et fenomen som de fleste kan oppleve, og jeg ser dem stadig hvis jeg kikker ut vinduet i sollyset etter å ha sittet oppe hele natta (og er ganske fjern).
Først trodde jeg at jeg hadde fått HPPD, men så hørte jeg til min lettelse at det "bare" var eye floaters Og i mitt tilfelle stemmer det.
Kanskje du så floaters du også?
Evt at mdma kicka litt på dem og gjorde dem til en del av hallusineringen? Kan se for meg at disse oppleves ekstra... interessante på mdma
Vis hele sitatet...
Det var nok ikke eye floaters. Det hadde litt samme konsistens eller hva jeg skal si, men greia er at det ikke bare virket som insekter - det VAR insekter som var gjennomsiktige med et blålig skjær. Jeg kunne se detaljer på dem, som vinger. Biller, larver, og en sjukt svær edderkopp som hoppet mot hodet mitt. Når jeg tenker meg om så tror jeg faktisk den landet på hodet mitt, selv om jeg sa at jeg "dodga" den i førsteinnlegget. Kunne kjenne beina dens på hodet og i ansiktet :O Jeg har hatt kraftige halliser før, men de har liksom ikke gitt noen mening. Dette var virkelig realistisk og ikke uklart i det heletatt.

Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Var det ren MDMA du tok (krystaller), eller piller? Kan ha vært andre morsomme stoffer blanda i hvis sistnevnte... Og røyka du i tillegg?
Vis hele sitatet...
Det var ikke piller, men det var nok heller ikke ren molly. Den var brun, og hadde visstnok spor av safran(?) i seg. Var skeptisk til å ta det, men jeg tok nå sjangsen. Var mye av de samme vibbene som molly jeg har tatt tidligere, bare at jeg ikke var grøt i hodet og hadde nogenlunde kontroll. Det visuelle derimot, var HELT sinnsykt. Jeg fyrte ikke, nei. Det har jeg sluttet med.

Sitat av Bothrops Vis innlegg
Med usynlig, mener du gjennomsiktig som gele eller en glassmanet omtrent? Jeg så et digert spindelvev lignende nett en gang på knips, halvveis gele-aktig i kne-høyde som dekket rommet og svaia litt.
Seinere ble bordet dekket av små kuler i samme materiale. Som om noen hadde hellt ut en pose med bittesmå klinkekuler som kontinuerlig rant utover bordet. Kunne kanskje ligna egg, men er glad det ikke var edderkopper
Vis hele sitatet...
Ja! Det var gele/glassmanet aktig, med et blålig skjær! Jeg hadde gode vibber hele turen helt til insektene dukka opp. Merk at disse insektene var bare på rommet mitt, ikke noe annet sted i huset. Tok meg en dusj, og bestemte meg for å bare "embrace" det når jeg kom tilbake. Da var det faktisk ganske kult, jeg lå å hørte på sinnsyk turemusikk og studerte biller og larver som kribla på kroppen min og i veggene samt tak, gulv og bord på rommet.

Vanvittig opplevelse!

Jeg vet at dette kanskje er en litt tullete side (http://www.fifthdimensionalnetwork.c...ents-and-bugs/). Jeg er ikke akkurat av den spirituelle konspirasjonsteori-typen, men jeg må si at dette gir meg jævlig noia. Hadde under hele opplevelsen en følelse av at hva jeg så tilhørte en annen verden/dimensjon. Eller har jeg usynlige bugs rundt meg som tømmer meg for energi? :P
Sist endret av brennesle; 15. mai 2016 kl. 21:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.