View Single Post
Shooting expert
BrageP's Avatar
289
Sitat av Baaaamse Vis innlegg
Profeten Muhammad og hans etterfølgere ble nektet tilgang på ressurser i Makkah pga deres tro og Muhammad skulle drepes. De (Profeten og hans etterfølgere) emigrerte etter hvert til Madinah (Yathrib på den tiden).
Denne aggressiviteten du nevner hadde alltid et grunnlag.
F.eks angrep de Makkah kun for å få tilbake området de selv hadde blitt kastet ut av.
Vis hele sitatet...
Det endrar likevel ikkje faktumet at Muhammed var ein krigsherre. Alle kan vel finne ei eller anna unnskyldning for å gå til åtak på andre. Hitler gjekk (offisielt) til åtak på Polen for å hindre overgrep mot tyskarar, Stalin invaderte halve Europa for å beskytte seg mot Vestleg "fascisme", og Harald Hårfagre gjekk til krig og samla Noreg for å imponere ei dame.

Saudi Arabia har et samarbeid med USA. De vurderer nå bl.a å straffe lærde som oppfordrer til Jihad i Syria o.l.
Med andre ord ønsker de kun sitt eget beste, og ikke islams beste. Money talks.
Vis hele sitatet...
Hadde det ikkje vore for oljen ville USA ikkje ha brydd seg ein døyt om Saudi-Arabia. Men no ser dei mellom fingrane med jihad- og ekstremismefinansieringa frå Saudi-Arabia som radikaliserer unge frå Afghanistan til London og Boston.

Profeten var kjent for sin ærlighet og oppriktighet før han ble Profet, noe som gjorde han svært troverdig blant sine egne og flere da han sto frem som Profet.
Vis hele sitatet...
Sigerherren skriv historia. Stalin, Castro og Kim Il Sung var visstnok óg fantastisk gode menneske - i alle fall etter deira eigne historieskrivarar. I realiteten var dei, som Muhammed, ansvarlege for mord og andre brotsverk.

Pussig at du skulle nemne Gandhi. Her er eit anna sitat som han skreiv på bakgrunn av muslimske massakrar på hindiar og sikhar:

I would tell the Hindus to face death cheerfully if the Muslims are out to kill them. I would be a real sinner if after being stabbed I wished in my last moment that my son should seek revenge. I must die without rancour. … You may turn round and ask whether all Hindus and all Sikhs should die. Yes, I would say. Such martyrdom will not be in vain.
Vis hele sitatet...
(Mi utheving.)

Muslimer har kriget for å oppnå sine mål, men det har da vel ingen latt vær å gjøre.
Vis hele sitatet...
Poenget mitt var vel heller at islam vart spreidd med sverd og at all krigføringa ikkje står i samanheng med påstanden om å vere ein slags fredsreligion, som ein stadig høyrer om.

Hva mener du forresten med at muslimer ligger i verdenstoppen med omsyn til jihadisme/terrorisme?
Vis hele sitatet...
Eg meinar akkurat det som står der. Sagt på ein annen måte: Dersom terrorisme var eit operativsystem ville islam ha vore Windows.

I Birmingham ble en 75 år gammel muslimsk syvbarnsfar drept på åpen gate av en nazist. Om du ikke har hørt om saken er det fullt forståelig. Så vidt jeg vet ble det ikke nevnt i norske medier engang.
Vis hele sitatet...
Fullt mogleg, men det er vanskeleg å kommentere ettersom vi ikkje kjenner omstenda og du ikkje heller tek deg bryet med å leggje inn ei lenkje. Eg trudde elles at nazistar og muslimar ikkje hadde så mykje mot kvarandre, ettersom dei ofte har det same synet på jødar.

Da to muslimer drepte en soldat som har for vane å drepe i muslimske land ble dette omtalt som terrorisme. Det er faktisk første gang jeg har sett et enkeltdrap blitt omtalt som dette.
Vis hele sitatet...
Om soldaten hadde drepe nokon i teneste eller ikkje er irrelevant, for det gav uansett ikkje desse konvertittane nokon lovleg rett til å drepe han. Om ein kallar det terrorisme eller eit bestialsk mord av politisk-religiøse årsaker er det same for meg.

Hva skal til for å være terrorist?
Vis hele sitatet...
Det kjem vel mest an på definisjonen av terrorisme, som er noko uklar.

Skal man stole på mediene må man først og fremst være muslim.
Vis hele sitatet...
Ja, eg less stadig vekk om kristne soloterroristar som stikk ned muslimar medan dei ropar: "I Jesu namn!"

Når det er sagt, er det virkelig muslimene som står for mesteparten av terrorisering i verden?
Vis hele sitatet...
Ja.

Og ikkje prøv å byte tema til USA/droner/Afghanistan eller noko anna nonsens når det er snakk om islam.
Sist endret av BrageP; 27. mai 2013 kl. 00:23.