View Single Post
Sitat av Mr.Septik Vis innlegg
Shit! Totalt krise at du du mener dette om meg, men jeg bryr meg egentlig ikke så nævneværdig mye mer enn at jeg ga flatt faen og kom meg over det samtidig jeg leste ditt tilsvar.

Ønsker deg allikevel god bedring og lykke til videre!
Vis hele sitatet...
Bare for å svare skikkelig da. De gutta som produserer brettene er tungt organisert krim. De snakker ikke med rotehuer som sitter på et norsk internett-forum om hvor mye "alprazolam" de putte i vær enkelt pille. Det blir for dumt av deg å påstå.

Smaken, fargen og utsende på pillene kan forfalskes enkelt, med rc og smakstilsetning.



Jeg har fått brett nesten helt uten smak, jeg har fått brett med masse smak. Jeg ble innlagt for noe helt annet for snart 3år siden, der jeg over noen uker hadde spist 4brett med disse, og både blod og urin fant de ikke snev av rusmidler på sykehuset.



Har sagt det før og dette blir siste gangen. Kjøper du galenika produkter i norge så er de falske.

På eksakt den samme måten som når vi for 15 år siden kjøpte rivotril glass ifra pfizer. Og mente de var ekte.

Å komme å si at noen kjenner noen, eller snakker med noen som driver med produksjon av disse greiene er bare tull.

De gutta der har ikke tid til å snakke med noen her inne. De lever i en annen verden.