View Single Post
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har ikke brukt benzodiazepiner tidligere, og har nok vært nokså trygg på at jeg ikke kom til å kjenne på noen reaksjoner, etter det jeg tror er et ganske lite forbruk over kort tid. Ble litt overrasket da jeg kjente disse vibrasjonene, som jeg forstår er en velkjent benzoabstinens.

Siden jeg er på dag 7 uten, og i fin form, så tenker jeg at det er gjort med dette.
Det henger vel sammen slik at vi alle er forskjellige, og opplever seponering forskjellig.

Jeg får slutte med å aktivt søke opp abstinenssymptomer

Takk for hjelpen alle sammen. Det er gull verdt å få hjelp fra personer som har brukt medikamentene, og vet hva bivirkninger og seponering betyr. Jeg tror det er en svært liten del av legestudiet.
Vis hele sitatet...
Går litt imot mine egne råd her men noen er seff litt mer sensitive enn andre og min og mange andres erfaring er at det blir litt verre hver gang man har klart å bli fysisk avhengig.

Benzo abstinens kan komme litt i bølger og, så ikke bli redd hvis du skulle plutselig kjenne litt når du har vært helt fin andre dager.

Men igjen, med så lite som du har tatt så er det nok lite som vil skje og det går fort over