View Single Post
Bruker en del kosttilskudd og nootropics, som jeg er veldig fornøyd med. Var litt dum og kjørte en "Oral Only" steriodekur med turniabol 16 uker i fjor (jan - april 2018) og da var leververdiene min GANSKE høye.

Leververdiene gikk tilbake til normalverdier etter 1-2 mnd, men jeg er fortsatt glad i nootropics og ønsker å kunne bruke det siden det øker livskvaliteten min betraktelig.

Nå mottok jeg forrige torsdag Aniracetam og Piracetam, sammen med Alpha GPC...

Kjørte Anircetam 1500mg fra forrige torsdag til i fredag denne uken, sammen med 200 mg Alpha GPC ca annenhverdag.

Jeg la til ca 3 gram med Piracetam fra tirsdag denne uken, og da merket jeg fort at jeg fikk en sviende følelse rett ved leveren.

Tok 3 glass rødvin i går, og nå har jeg ganske vondt i høyre del av ryggen der hvor nyrene sitter. Tok en svipptur til legevakten og legen der sa at jeg ikke skulle ta noe som helst en stund og la smertene gå over...

MEN...

Disse Nootropicsene fjerner nesten all "sosialangst" og gjør meg til et produktivitetsmonster, og lesing av bøker og lære nye ting er sykt lett når jeg tar disse tingene.

Hvordan kan man ta Nootropics og sikre at det ikke går utover helsen betraktelig? Finnes det noen leger eller private legeklinikker i Norge som har god peiling på slike ting, som kan følge opp bedre enn f.eks en vanlig fastlege?

Fastlegen vil jo alltid si "ikke ta kosttilskudd hold deg til vanlig norsk kosthold" lol...