View Single Post
Kan anbefale powdercity.com og bestille fra.
Jeg og flere kompiser har bestilt flere pakker her og ingen er blitt stoppet i toll.
De har også meget lave priser og utrolig kjapp levering(4 dager fra USA til postkassa mi!!)

+1 på Noopept, dette funker bra for meg. Men noen syns Piracetam fungerer bedre, litt smak sak her. Minuset med Piracetam er at men må spise så mye(4g+) som i kapsler betyr (for)mange kapsler.
Kan også anbefale Adrafinil, etterkommeren til modafinil. Adrafinil gjøres om til modafinil i leveren og gir deg en god boost igjennom hele dagen.
Pnehibut er også en stor favoritt, meget beroligene og gjøre utrolig lett og sitte i timesvis og fokusere på en ting. ved større doser her opplever man også en ganske intens bodyhigh og stor godfølelse og kropp og sinn.
Alpha GCP(choline påfyll) kan også være bra for og unngå hodepiner ved større doseringer av overnevnte.

Anbefaler deg lese deg opp på disse og flere stoffer da jeg selv har bestilt 3 ganger fra Powdercity, kun fordi jeg finner noe nytt jeg skulle bestilt gangen før. finnes så mangt der ute ^^

Lykke til!