View Single Post
At det var? Kan du i det hele tatt bygge opp noen av påstandene dine? Jeg skal være forsiktig med å påberope meg en form for autoritet, men at det er en den mest effektive formen for salg må være noe oppgulp du har blitt presentert på et eller annet "multi level marketing"-seminar.

Det er også viktig å huske på at cold calls ikke er ensbetydende med å ringe noen. Jeg bare antok (og hadde rett) at det var det du mente i den forrige posten. Oppsøkende salg og cold calls, eller kaldsalg som vi egentlig kaller det, er mer eller mindre det eksakt samme. Så etter din metodikk så gjenstår det da bare anbud, og nå vil jeg påberope meg litt autoritet, det er ikke trådstarter klar for.

Kunder som kjøper en nettside de ikke allerede ville ha, gjerne på pakkepris, er ikke kunder du vil ha. Dette er kunder som har blitt nedringt av andre som vil tilby gull og grønne skoger, som ikke skjønner noe som helst. Det var en subjektiv påstand, men du trenger ikke å snakke med mange som driver innenfor samme bransje for å skjønne at det er en sannhet i det.

Undersøk nettverket ditt, du kjenner garantert noen som kjenner noen. Da er det ikke kaldsalg du driver med lenger, du er allerede inne i varmen.