Tråd: Skyte makka
View Single Post
Sitat av InTrance
lyselilla: Når jeg sammenligner to ting, så sammenligner jeg dem på en slik måte at det blir mest mulig likt.
Tror du da, at jeg mener en som skyter en gang i halvåret og en som snorter jevnelig? Nei, det gjør jeg ikke.
Synes det var enda spacere at du faktisk valgte å skyte første gangen.
Det du sier er jo akkurat hva jeg mener, du er mer hektet på nålen enn på speeden. Da har det igrunn gått for langt. Ikke at jeg mente at du var hektet i ordets rette forstand, men du skjønner nok hva jeg mener.
Egentlig er amfetamin et forbanna møkkadop som ikke burde brukes av noen, og viss det skal brukes anbefaler jeg ingen til å skyte det. Du ser folk som snorter kan fint droppe det, folk som dropper kan i nødsfall snorte det. Men folk som skyter det ser du sjelden gjøre noe annet.
Det er bare en uting som gjør deg avhengig av et forbanna apperat for å kunne ta det.
Men som sagt, jeg fordømmer det ikke. Jeg har venner/venniner som gjør samme greiene og driter langt i det.
Men synes at det faktisk er sunt at folk har fordommer mot det, for da er det mindre sjanse for at de skal gjøre det samme.
Vis hele sitatet...
Kan da ikke vite hva du mener jeg. Jeg snakket om min situasjon akkurat der,
og har opplevd folk som sammenligner det på den måten.
Grunnen til at jeg valgte å skyte første gangen,
var vel at jeg var bare med folk som pleide skyte det da.
Jeg trodde det var det som var den vanlige måten å ta stoffet på,
visste ikke mye om forskjellig måter, og farene ved å begynne med på nålen.
Jeg var langt ned. Og desperat etter å bli godtatt, og føle meg bedre.
Med de folkene kjente jeg meg godtatt,
og da de tilbydde meg en måte som de sa kom til å få meg til å føle meg bedre,
så sa jeg ja.
Og at jeg er avhengi av nålen er tull.
Speed er eneste tingen jeg ikke får ordentlig funk av uten å skyte det.
Liker ikke akkurat å stikke sprøyten inni meg.
Og for langt har jeg ikke gått. Så lenge jeg klarer å begranse mitt forbruk til en viss grad,
er det ingen ting galt med det vel.
Ikke for å komme med hele livsshistorien min nå, beklager det,
men følte jeg måtte forklare meg litt nå,
vil ikke bli sett på som sprøyteavhengi, for det er jeg ikke! :/