Tråd: Skyte makka
View Single Post
Jeg er ikke noe for skyting av amfetamin jeg heller. Men jeg vet hvordan det gjøres.
Først tar du amfetaminen og den dosen du skal ha og løser opp i varmt vann, ikke kokende med god lunk ihvertfall.
Så finner du frem kanylen og pumpen og setter på nålen, og bomull, du drar opp vesken ved å trekke stempelet tilbake, men la det gå igjennom bomullen. Slik at du siler ut diverse ulumskheter, noen stoffer løser seg kanskje ikke opp og du risker å få blodpropp, derfor er det viktig med "silingen"

Så finner du frem til åren du skal sette i som oftest i albueleddet og stikker den inn og trekker stempelet litt ut, viss det kommer blod i pumpen har du truffet en åre, og da trykker du stemplet sakte inn slik at stoffet havner i blodbanen og iløpet av sekunder når reseptorene i hjernen.

Jeg anbefaler ingen å gjøre dette her, når du først har fått smak på nålen går du ikke tilbake til snorting og dropping.
Det er også lurt å vaske av hudområdet med sprit og ikke komme i kontakt med sprøytespissen for å prøve å holde den mest mulig steril. helst bytte spiss ettet at du har fyllt opp sprøyten med vesken.

Men viss du er så dum at det virkelig vil gå videre til nålen bare pga av litt helgebruk så er du virkelig ikke blandt de skarpeste knivene i skuffen.