View Single Post
Leste dette og syntes dette var relaterbart men utfallet mitt ble noe annet :/ . For ca 5 mnd tid siden skjedde noe av det samme til meg. Startet kvelden med ett par kompiser, vi drakk øl, vin og røyka en del spliffs. Den ene kompisen min hadde funnet en ny dealer som skulle selge oss to tabs hver, var litt usikker på om jeg skulle ta to tabs pga toleranse, men hadde tatt dette uten problem tidligere (tipper hver tab lå på ca 150 ug), men landet til slutt på att "det går sikkert fint " .

Kvelden fortsatte å det ble mer drikke og røyk, Plutselig merker jeg att kompisen min begynner å virke deprimert. Det hele begynner å gå mot en bad trip når jeg oppfatter han som skikkelig deppa og spør gjenntatte ganger om han "trenger noen å snakke med" når syra begynner å bli på det sterkeste drar kompisen hjem, i det øyeblikket kompisen min går ut døra får jeg en åpenbaring om att han SKAL ta livet sitt! blir helt ute av meg og begynner med ringe streite kompiser for å fortelle dette så vi kan få skaffet hjelp.


I telefonen hadde jeg sagt at jeg og kompisen min skulle ta livet sitt. Dette blir ikke bedre altså, jeg kledde av meg for å dusje men får stadig panikk (blackouts og hopper inn og ut av trippen) den ene kompisen min hadde ringt til politiet, plutselig blir døren smelt opp og politiet er i leiligheten.

jeg får panikk og springer mot vinduet på soverommet og hopper ut gjennom vinduet iført kun boksershorts. Den ene kompisen min hadde ringt politiet, dette oppfattes i hodet mitt som en real actionfilm, dette skjedde i tidsrommet der flesteparten av folk i nærheten var på vei hjem ifra fest/byen, så det var en del vitner av fadesen. Springer som en gal ifra politiet og ropte "FUCK THE POLICE" dette vitna den ene streite kompisen min som var på stedet uten att jeg merka det.

Setter meg ned lengere nede i gata i fosterstilling og ber om att jeg skal hoppe ut av trippen å "våkne" springer tilbake til leiligheten der politet arresterer meg foran kompisen min og en bunch av andre folk. Sparker i politibilen og prøver infernalsk å fjerne håndjerna, på dette stadiet husker jeg også att jeg trodde armene mine skulle eksplodere som noe hulk lignende greier. Våknet opp på glattcella der jeg ble spurt om "jeg husket noe fra igår" svarte att jeg husket svært lite av dette med unntak av bruddstykker, så ble gjenfortalt mye av dette.

Ble Tidenes walk of shame fra glattcella da jeg var så heldig å få lånt klær fra gjenglemt kurven der jeg blant annet gikk hjem barbeint i ett par crocs i størrelse 55, en meget baggy dongeri og en griseharry merchedes benz jakke i altfor stor størrelse. Lærte etterpå att jeg Aldri skal ta syre i en dårlig setting med høy dosering, blandet med weed og alko.

Tidenes Bad trip som blir en heftig historie på gamlehjemmet