View Single Post
Var på en haug strippeklubber, ikke i Gdansk riktignok - men Warszawa.

Strippeklubbene var ryddige og mer eller mindre profesjonelle, dette var ikke i sesongen så om noe skulle klages på var det mangelen på liv sånn ellers. Men så er kanskje standard "liv" på strippeklubber i Polen ikke nødvendigvis å foretrekke...

Uansett, som sagt var strippeklubbene god stemning. Jeg var der med daværende kjæreste, og etter å ha gått litt lei av lapdancer og å se på hun kline med strippere kom vår "faste" taxisjåfør med løsningen: Privat Bordell! Han hadde ordnet litt greier for oss før og kjørt oss til de anbefalte strippeklubbene, så som naiv nordmann, helt på tulltur, følte jeg vel en slags tillit til han. Han følte sikkert direkte avsky mot oss, der vi satt som noen nyforelskete, vårkåte fjortisser med hendene nedi buksa på hverandre mens vi stønnet usjenert og konkurrerte om å få tunga lengst nedi halsen på hverandre. Egentlig tror jeg ikke det spilte så stor rolle.

Vel fremme i det som egentlig bare var et øvre middelklasse-hus i Norge begynte varsellampene å blinke. Vi hadde blitt enige om å fiske med oss en av eskortene tilbake til hotellet for litt trekant-kos. Når vi kommer inn så går taxisjåføren inn i en slags side-stue og venter. Ser inn når døren går opp at det sitter minst et dusin rørslige polakker å spiller poker og drikker brennevin. Inne i hoved"stuen" er det riktignok vel et dusin damer også, men det var absolutt ikke noe mer enn midt på treet - at best. Jeg bestiller en drink til hver av oss, whisky til meg, vodka redbull til henne. Da ser jeg at ikke bare har de som lovet kortterminal, de forlanger også 600 kr for de to drinkene. Whiskyen min er på minst en kvart liter rent brennevin. Samtidig forteller de to eskortene som var kommet bort til oss at de ikke gjorde outcalls (blir med hjem til oss).

Jeg skjønner på dette tidspunkt det enhver idiot burde forstått innledningsvis; dette endte kun på en av to måter: Vi kom oss til helvete vekk derfra, eller vi ville være skrapet for alt av penger innen midnatt. Jeg marsjet inn på rommet der taxisjåføren satt og sa vi måtte gå med en eneste gang, mens jeg gjorde det tydelig at jeg var på tråden med noen i tlf. Han kjørte oss tilbake til avalon(?) et eller annet sånt - strippeklubb, hvorpå jeg nektet å betale for de 2 timene han hadde brukt på oss den kvelden. Så nå er det også i Polen noen shadye typer som vil meg til livs. Heldigvis er verden stor.