View Single Post
Er usikker på om du troller med oss eller om du faktisk er for real?

Men ok jeg biter på jeg. Nå har jeg hørt noen låter av deg, og det jeg merker også på denne låten er det samme som i forrige låtene du har lagt ut. Du har også denne gangen valgt ut en låt som ikke helt treffer ditt stemmeleie. Med resultatet at det låter surt, lite engasjerende og rett og slett litt slitsomt. Gitaren låter vel også som tidligere? Veldig enkelt og rett og slett tynt. Det jeg tror du kanskje sliter med er å gjøre to ting samtidig, at når du skal fremføre vokalen samtidig som du spiller så blir det litt lite rom for å gi max innsats på både vokal og gitar. Kanskje du bør forsøke å ta opp ett og ett spor? Altså du tar feks først opp gitaren. Da kan du feks bruke mobilen på øret med metronom. Og max fokus på timing. Gjenta med vokal. Husk metronom på øret.

Det jeg synes er annerledes på denne låten (iirc!) er at det virker som om du har bedre timing denne gangen. Vokalen trenger ikke jage for å være innenfor. Noe jeg mener var veldig utpreget på første låt, og noe bedre på andre. Her har du strammet inn ennå mer, og det er bra.

Du gir ikke opp og du fortsetter å øve og å laste opp og dele. Kudos for steyerevne. Sier som sist, jeg bidrar med 100 kr til sangpedagog.