View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av *pi Vis innlegg
Trafficking, tvang, vold og barneprostitusjon er selvsagt ulovlig også i disse landene. Likevel øker disse problemene i land som fører en legaliseringspolitikk. Så hvis du ønsker å være for lovlige bordeller av hensyn til tryggheten til de prostituerte så må du gjerne si det til deg selv hundre ganger, men i virkelighetens verden er det dessverre ikke det du er med på å støtte når du benytter deg av tilbudet. Så hvor "digg" det blir kommer i stor grad an på hvor god du er på selvbedrag. Weed hjelper kanskje.
Vis hele sitatet...
Presis!

Jeg klarer ikke finne oversikten for nederland nå på farta men her er for lovlige bordeller i tyskland https://dieunsichtbarenmaenner.wordp...stablishments/

Flere hundre bordeller tatt for trafficking, vold, overgrep, salg av mindreårige osv. Så en lovlig bedrift er ikke mer trygg , det betyr bare at de tjener mer penger på dette misbruket av kvinner fordi kunder innbiller seg at de har det bedre der.

Takk for at du også engasjerer deg i å spre sannheten og prostitusjon pi* , jeg har sett diskusjoner både her og på flashback som støtter det, men hvor ingen har noe som helst innsikt så jeg syns opplysning er viktig og kan virkelig ikke fatte hvordan noen kan støtte å kjøpe sex når de vet hva det innebærer og medfører. Som sagt, fins en ganske stor balje med karer som er nødt til å tenke litt lenger enn kukkhodet sitt