View Single Post
Sitat av subscribe Vis innlegg
Utrolig fascinerende tråd. Er snakketøyet like habilt som pennen, Tom? I såfall vil jeg tro du besitter både evnene og materialet som skal til for å podcaste i en relativt unik sjanger(i norsk sammenheng).

No pun, men det virker ganske slitsomt å være deg, slik du beskriver deg selv og livet ditt. Til gjengjeld, så har du sikkert et rikt liv på mange måter.
Vis hele sitatet...
Tja. Ja. Blir harry å svare på det, men for å si det sånn, man kommer ikke særlig langt ved å bare skrive bra.

For å være helt ærlig så var tanken om podcast ganske interessant. Skriftlig gjør jeg som regel budskapet kun tilgjengelig for folk med betydelig evne og vilje. Muntlig forstår alle meg. Har jo tenkt at alternativet til skrift har vært youtube, men hvem faen med selvrespekt sitter og filmer seg selv snakke?

Men høres ut som mye arbeid, jeg har egentlig ganske mye å gjøre nå for tiden.

Woho. Nå kjører vi faen på!

Våknet til et mareritt, jeg satt i en snøstorm og tigget, og så var det et stort bygg som holdt på å bli bygget rett ved siden av, med masse arbeidsfolk. Plutselig kommer det noen og stjeler pengeposen min og begynner å løpe. Så jeg løper etter og roper at de må stoppe tyven. Noen prøver å stoppe han, men blir bare dratt rett opp og forsvinner i snøen. Så står han plutselig foran meg og jeg ser at det faen meg er kaptein krok eller en eller annen tilsvarende piratjævel. Var noe skikkelig fucket med trynet og. Poenget er i alle fall at jeg ga han en god høyre hook som landet perfekt. Han ble ikke knocket eller noe, men jeg våknet, og det er faktisk et tegn på lykke. Alle vet hvordan det er å drømme at man ikke klarer å få kraft i slaget når man slår eller ikke klarer å løpe... Så når jeg drømmer om at slag lander, da er jeg på rett sted mentalt.
Sist endret av Tøffetom; 2. september 2019 kl. 10:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.