View Single Post
Sitat av Choobe Vis innlegg
Jepp, Starksene i Game of Thrones er faktisk basert direkte på Finnmark, vi går rundt fra første snøfrie dag og sier ting som "Vinteren kommer!" (bare med 7 tilfeldige banneord i tillegg)
Vis hele sitatet...
(S**** i svarte hæl*** f**** *** *!€#"!!)

Sitat av Choobe Vis innlegg
Hvis dette er ment humoristisk er det genialt, er det ikke det er du ganske uvitende, vi har faktisk strøm, eneste jeg kjenner som jevnlig hugger ved er pappa, og det er til badstuen.
Vis hele sitatet...
Men ved er ofte billigere, og enten kjenner du for få eller så bor du ikke langt nord nok... Er fortsatt plenty av folk som kjøper ved til hver vinter..

Sitat av Choobe Vis innlegg
Vi gisper ikke etter luft i 25 minus,
Vis hele sitatet...
når du i tillegg legger på kuldefaktor fra voldsom vind.. Har du noen gang prøvd å trekke pusten i motvind i storm på vinterstid?
Gispe etter luft er en ganske nøyaktig beskrivelse....

Sitat av Choobe Vis innlegg
25 minus er å vurdere om man skal gå med genser under kofta eller ikke, for som kjent er 100% av innbyggerne i Finnmark samer
Vis hele sitatet...
Fantastisk sarkasme! Hadde du mer på lager? går snart tom selv ser du

Sitat av Choobe Vis innlegg
og det løser også problemer med unger som går seg vil i snøstormen, ettersom samer som kjent har åndehjelpere som guider oss gjennom snøen.
Vis hele sitatet...
Jeg sa ikke at det jevnlig forsvant unger... Men at det er en større prioritering enn nyinnflyttede..

Jeg prøvde å poengtere at folk flest i Finnmark bekymrer seg
mer over neste vinter enn å dømme nyinnflyttede til bygda....
Sist endret av Vandringsmann; 3. juni 2014 kl. 08:41.